هو

هو

دلنوشته ای برای او
هو

هو

دلنوشته ای برای او

من تو را احساس میکنم

این ترانه رو خیلی دوست دارم واسه همین گذاشتمش واسه دانلود امیدوارم از شنیدنش به اندازه من لذت ببرین

این ترانه از گروه اسچیلره

  من تو را احساس میکنم
در هر سنگ
در هر برگ از هر درخت
که ممکن است تا بحال روییده باشد

I feel you,
... in every stone,
in every leaf of every tree,
that you ever might have grown.

من تو را احساس میکنم
در هر چیزی
در هر رودخانه ای که جاریست
در هر دانه ای که ممکن است تو بیابی

I feel you,
in every thing,
in every river that might flow,
in every seed you might have sown.

I feel you.

من تو را احساس میکنم
در هر رگ
در هر تپش از قلبم
در هر نفسی که میکشم

I feel you,
in every vein,
in every beatin' of my heart,
each breath I take.

من در هر حال تو را احساس میکنم
در هر قطره اشکی که میریزم
در هر کلمه ای که تا کنون نگفته ام

I feel you, anyway,
in every tear that I might shed,
in every word I've never said.

I feel you.

من تو را احساس میکنم
در هر رگ
در هر تپش از قلبم
در هر نفسی که تا کنون کشیده ام

I feel you,
in every vein,
in every beatin' of my heart,
in every breath I'll ever take.

من در هر حال تو را احساس میکنم
در هر قطره اشکی که میریزم
در هر کلمه ای که تا کنون نگفته ام

I feel you, anyway,
in every tear that I might shed,
in every word I've never said.

من تو را احساس میکنم
من تو را احساس میکنم
I feel you.

I feel you.


http://s2.picofile.com/file/8100386292/Schiller_Heppner_I_feel_you.mp3.html

نظرات 3 + ارسال نظر
فریناز جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:52 ب.ظ http://ferdosi-toosi.blogsky.com/

I feel you.

and I feel you too

فریناز یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ب.ظ http://ferdosi-toosi.blogsky.com/

قلب من جایگاه رفیقی است که شقایق ها حسرت آن را می خورند

sattwa دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:58 ب.ظ http://reikividya.blogfa.com

sepas az inke be mahitoon magas midid
ta hala nazaresh ro dar morede sayer ghazaha porsidid
.)))


مرسی ببخشید من فراموش کردم این مطلب رو کجا نوشتم
ولی تا حالا ازش نپرسیدم
ولی اینقدر با اشتها مگس میخوره فکر کنم خیلی دوست داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد