هو

هو

دلنوشته ای برای او
هو

هو

دلنوشته ای برای او

زندگی را به تمامی زندگی کن

http://s1.picofile.com/file/7876376876/76931763183394700459.jpg
زندگی را به تمامی زندگی کن.
در دنیا زندگی کن بی آنکه جزئی از آن باشی.
همچون نیلوفری باش در آب،
زندگی در آب بدون تماس با آب!

زندگی سخت ساده است!
خطر کن!
وارد بازی شو!
چه چیزی از دست میدهی؟!
با دستهای تهی آمده ایم،
و با دستهای تهی خواهیم رفت.
نه، جیزی نیست که از دست بدهیم،
فرصتی بسیار کوتاه به ما داده اند،
تا سرزنده باشیم،
تا ترانه ای زیبا بخوانیم،
و فرصت به پایان خواهد رسید...
آری، این گونه است که هر لحظه غنیمتی است!

هرلحظه را به گونه ای زندگی کن که گویی واپسین لحظه است.
و کسی چه میداند؟
شاید آخرین لحظه باشد!
آخرین لحظه ی تو
آخرین لحظه ی کسی که دوستش داری...

نظرات 1 + ارسال نظر
فریناز شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 ب.ظ http://ferdosi-toosi.blogsky.com/

گاهی دلم می خواهد خودم را بغل کنم!
ببرم بخوابانمش!
لحاف را بکشم رویش!
دست ببرم لای موهایش و نوازشش کنم!
حتی برایش لالایی بخوانم،
وسط گریه هایش بگویم:
غصه نخور خودم جان!
درست می شود!درست می شود!
اگر هم نشد به جهنم...
تمام می شود...
بالاخره تمام می شود!!!

خوشبختی از آن کسیست
که در فضای الحمدلله زندگی کند
چه دنیا به کامش باشد،وچه نباشد
چه آن زمان که میدودو نمیرسد
و چه آن زمان که گامی برنداشته خود را در مقصد میبیند
چرا که خوشبختی
چیزی جز آرامش نیست
وهر کس که این موهبت الهی را دارد
خوشبخت است....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد